Re: obcinanie lacz !!!

Autor: Remi Schleicher (r.schleicher_at_phreaker.net)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 09:22:02 MET DST

According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
it is widely known that a being claiming to be <Jaroslaw Druzbinski>
tried to influence us its Rebel propaganda:

> Idac tym mysleniem co ty to oczywiscie z TP S.A. podpisuje sie umowe
> jednostronna poniewaz nie masz mozliwosci zmiany umowy poniewaz albo
> podpisujesz to co chca ale poprostu wypad.

Rozumiem, że przyszło do Ciebie czterech smutnych panów z TPSA
i dostałeś propozycję nie do odrzucenia: "Pan _tu_ podpisze bo jak nie
to nie będzie sieci...", tak ?

> Podpisujesz ze od 1,5 Mb/s do 2 Mb/s wiec moga ci sprzeda i 1,5 za ta samoa
> cena. Zgadza sie. Dla nich to idealne rozwiazanie. Pozatym nie masz CIR'a
> wiec mozesz nie miec wcale transmisji. Zreszta co to ma do rzeczy podpisales
> umowe to plac po pare tysiecy i nie wolno ci sie upomniec o swoje bo
> podpisales umowe ktorej i tak nie mogles negocjowac.

Trzeba było negocjować z w/w smutnymi panami "ja chcę tylko 64kbit, nie!
tylko 64kbit! a tu jest dwa!... 2 Mbit!..." ale smutni panowie wyjęli
z walizek przekonujące argumenty w postaci AK-47 i nie miałeś wyjścia
:=>.

> Ludzie nie piszcie takich postow bo dostane zawalu.

Świetnie, jednego odpornego na wiedzę mniej...

> Wlasnie chcialem poznac opinie ludzi na temat postaepowania TP S.A.
> i widze ze sposzczacie uszy i robicie jak chca. A oni robia z nas jaja.

Cały czas zastanawiem się czy to Ty sobie robisz jaja, czy nie potrafisz
się rozeznać na subtelnościach między Eth/FR/TCP/IP...

> Odrazu nasowa sie pytanie: Jak ma byc dobrze w kraju jak Wy (nie wszyscy)
> nie potraficie dbac o wlasny interes ?

Każdy dba o swoje interesy we własnym zakresie, jak Ci się Polpak-T nie
podoba to zmień providera...

> A tak apropo jak sie zareaguje to i sa efekty. Wlasnie po interwencji od
> paru dni bez problemu osiagam 249 kB/s i taka predkosc jest
> satysfakcjonujaca a nie 210 kB/s ktore bylo poprzednio.

Taaaa... 249 kB/s ... a świstak siedzi i zawija je w te sreberka.

Aha!, i już wcale się nie dziwię, że masz stale w 100% wysycone łącze,
ten hub DirectConnect'a to pewnie przypadek, prawda ?

Ceterum censeo hostem #D5D84B2E delendum esse

--
             Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
      e-mail: r.schleicher_at_phreaker.net, http://www.faq.telefonia.prv.pl