Re: obcinanie lacz !!!

Autor: user (user_netu_at_o2.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 12:36:40 MET DST

> I jeszcze jedno transmisja TCP over FR wprowadza zapewne pewne narzuty
> wymagane do synchronizacji, enkapsulacji ramek itd, przyjęło się uważać,
> że 10% takiego jest normą.
> Odejmij więc sobie teraz 10% od 2 Mb/s i zacznij zastanawiać się nad
> wynikiem :->.

Też mam podobny wynik - max transfer na porcie ethernetowym routera
dostępowego 1850 kb/s (mierzone MRTG). Czyli pewnie tak ma być :-). Niestety
nie przez całą dobę (rano i w nocy to oczywiste - ludzie śpią albo pracują),
natomiast w godz. np. 16-18 transfer jest mniejszy, choć na 100% obciążenie
sieci jest duże.