Re: obcinanie lacz !!!

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 16:42:18 MET DST

Jaroslaw Druzbinski napisal(a) [13 Sep 2002]:

> Jednej prostej rzeczy. W ciagu 60 dni chce przez 1 min zobaczyc
> wiekszy transfer niz 1,8 Mb/s

Co konkretnie mierzysz? Transfer danych? Pakietow IP? Ramek w warstwie
fizycznej? Moze stad wynika manko?

> Place po pare tysiecy za to ze nic moge nie dostac i kazdy ma to w
> d... a Ty jeszcze masz czelnosc to popierac ? i mowic o zmianie
> operatora ktorym TP S.A. non stop klody pod nogi kladzie.

Dopoki ludzie nie zaglosuja pieniedzmi i nie beda korzystac z innych
operatorow, ciezko zeby cos sie zmienilo. Jak na razie jest juz jeden
pozytywny przypadek - NOM. Glownie dzieki pojawieniu sie konkurencji TPSA
obnizyla ceny...
I tak, wiem ze nie wszedzie inni operatorzy ma mozliwosci techniczne.

--
					(moskit_at_irc.pl)