Re: obcinanie lacz !!!

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_post.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 13:40:01 MET DST

> Też mam podobny wynik - max transfer na porcie ethernetowym routera
> dostępowego 1850 kb/s (mierzone MRTG). Czyli pewnie tak ma być :-).
Niestety
> nie przez całą dobę (rano i w nocy to oczywiste - ludzie śpią albo
pracują),
> natomiast w godz. np. 16-18 transfer jest mniejszy, choć na 100%
obciążenie
> sieci jest duże.

A czy pomysleliscie ze pod warstwa IP (dla ktorej robione sa statystyki
przez mrtg) sa jeszcze inne warstwy (Frame-Relay, hdlc), ktore czesc pasma
zabieraja dla siebie? Oraz o tym ze bardzo czesto modemy hdsl (nie wiem jak
to wyglada w sdsl'ach) konfigurowane sa tak aby jeden z 32 slotow byl
przeznaczony do zarzadzania - a wiec zjada na to 64 kbit/s...

1850 kbit/s dla lacza fr 2 mbit/s jest to wynik bardzo dobry... Widzialem
troche lepsze ale to wynikalo ze specyfiki lacza...

--
pozdrawiam
Stefan Jurczyk