Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 23 Apr 2020 13:21:45 +0200
On Thu, 23 Apr 2020 12:16:36 +0200, Trybun wrote:

> "REALNE"??? Realne to one będą gdy bez fantazjowania opiszesz jak
> działają.

Pokaż gdzie fantazjuję, konkretnie, bez pitolenia.

> Np W10 na HDD a`la 5400 startuje pół minuty, a na 7200 20
> sekund.

To jest gówno, a nie test, praca na komputerze to nie uruchamianie systemu
cały dzień w kółko, robi się to raz na dobę, przynajmniej u mnie.
Ale na oko start wzrósł kilkukrotnie, z kilku minut do kilkudziesięciu
sekund.

> durnoty znalezione w necie oparte o kryteria wykazujące wyższą
> atrakcyjność seksualną blondynek nad brunetkami chyba nie powinny przez
> kogoś poważnego brane pod uwagę.

To nie szukaj blondynek po sieci tylko czytaj gdy Ci ktoś podaje wyniki
REALNEGO pomiaru wydajności dysków i SSD wykonane na SWOIM komputerze przez
SIEBIE samego.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka