Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 27 Apr 2020 13:41:08 +0200
On Mon, 27 Apr 2020 10:19:10 +0200, Trybun wrote:

> Ten spadek wydajności to normalka i dla SSD?

Tak, SSD to totalny, przereklamowany szajs. Nie polecam. Trzeba mieć za
dużo kasy i mało istotne dane, żeby inwestować w ten wynalazek. To dobre do
lansu nowymi technologiami, bo różnicy w wydajności nie ma żadnej! A
jeszcze z czasem nieodwracalnie zwalnia i niespodziewanie pada, bez
możliwości odzysku danych. Poroniona technologia dla nieogarów. Nie ma jak
dobre, sprawdzone HDD, byle nie za szybkie, 4500 obr/min to maksimum! Im
szybciej tym gorzej, bo awaryjne się staje, a różnica to też margines
błędu, szkoda nerwów i ryzyka. Jedynie dobre HDD to 5.25 calowe, tzw.
bigfoot, tylko one gwarantują stosunek wydajności do bezpieczeństwa
proporcjonalny do iq właściciela. Szukaj na swistak.pl

--
pozdrawiam
Roman Tyczka