Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 27 Apr 2020 04:34:36 GMT
On 2020-04-26, Trybun <LeMxCh@jahu.cb> wrote:

> Montaż SSD na laptopie też początkowo mi się opłacił, W10 wstawał że
> nawet nie było ekranu logowania, dzisiaj po kilku latach użytkowania już
> niczym szczególnym nie imponuje względem HDD.  Być może u mnie na brak
> prędkości to efekt tego że wszystkie maszyny pracują w tandemie - W10 na
> SSD a programy instalowane są na HDD. Być może i to spowalnia pracę
> komputerów.

Kupiłem kiedyś jakiegoś 64GB King-cośtam (nie Kingston). Wsadziłem do
Optiplexa 780. To wszystko pod Mintem. Swap był też oczywiście na nim.
Chodził jak burza. Minęły 4 lata i coś mi coraz bardziej nie pasowało. W
końcu przy robieniu jakiegoś nieprzyrostowego backupu zaśmierdziało na
tyle, że zacząłem sprawę badać. No i okazało się, że z początkowych
100-200MB/s przy zapisie ma to to obecnie 2-3MB/s :)

--
Marcin