Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 23 Apr 2020 12:46:55 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 23 Apr 2020 12:20:40 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5ea16bf8$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
 od Trybun <LeMxCh@jahu.cb>  :

>A więc podsumowanie - jakieś pół wieku temu urządzenie zwane komputerem
>weszło do masowego użytku, ale mimo licznych i na masową skalę
>wprowadzanych 'usprawnień" w praktyce baardzo niewiele się  zmienia. Po
>co wydawać gigantyczną kasę na najnowsze procesory 'szybkie" pamięci
>skoro i tak nie da się wykorzystywać ich potencjału.. Bo jak już by się
>udało takie urządzenie doprowadzić do perfekcyjnej kompatybilności to
>się okaże że jeszcze do także perfekcyjnego działania potrzebuje
>programów pisanych ekstra pod niego, bo inaczej będzie zwykłym
> [...]

Zerknij z łaski swojej na testy w necie, a, przepraszam, nie czytasz testów z
internetu.
No to daj sobie spokój, prędzej słońce wzejdzie na zachodzie, niż ty coś z tego
zrozumiesz.