Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Fri, 24 Apr 2020 14:13:42 +0200
W dniu 23.04.2020 o 13:21, Roman Tyczka pisze:
On Thu, 23 Apr 2020 12:16:36 +0200, Trybun wrote:

Ty jednak jesteś tumanem. Masz REALNE dane podane, zmierzone, a pieprzysz o
papierowych. Ogarnij się, bo durnota bywa bardzo kosztowna.

"REALNE"??? Realne to one będą gdy bez fantazjowania opiszesz jak
działają.
Pokaż gdzie fantazjuję, konkretnie, bez pitolenia.

Przecie nie zarzucam ci tego. Napisałem tylko co dla mnie się liczy.

Np W10 na HDD a`la 5400 startuje pół minuty, a na 7200 20
sekund.
To jest gówno, a nie test, praca na komputerze to nie uruchamianie systemu
cały dzień w kółko, robi się to raz na dobę, przynajmniej u mnie.
Ale na oko start wzrósł kilkukrotnie, z kilku minut do kilkudziesięciu
sekund.

Ale to już coś namacalnego.  Super, dobrze wiedzieć.

durnoty znalezione w necie oparte o kryteria wykazujące wyższą
atrakcyjność seksualną blondynek nad brunetkami chyba nie powinny przez
kogoś poważnego brane pod uwagę.
To nie szukaj blondynek po sieci tylko czytaj gdy Ci ktoś podaje wyniki
REALNEGO pomiaru wydajności dysków i SSD wykonane na SWOIM komputerze przez
SIEBIE samego.

Pytam się istotne walory bab a dostaje linki do opinii że blondynki są ok.

I właśnie o to zapytałem, co prawda nie chodzi mi o różnicę między SSD a HDD bo odpowiedź znam ale o namacalne różnice między różnymi wydajnościowe wersjami HDD, i w żadnym wypadku nioe chodziło mi jakieś papierowe wyniki pomiarów a osobiste odczucia.