Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Mon, 27 Apr 2020 10:19:10 +0200

Montaż SSD na laptopie też początkowo mi się opłacił, W10 wstawał że
nawet nie było ekranu logowania, dzisiaj po kilku latach użytkowania już
niczym szczególnym nie imponuje względem HDD.  Być może u mnie na brak
prędkości to efekt tego że wszystkie maszyny pracują w tandemie - W10 na
SSD a programy instalowane są na HDD. Być może i to spowalnia pracę
komputerów.
Kupiłem kiedyś jakiegoś 64GB King-cośtam (nie Kingston). Wsadziłem do
Optiplexa 780. To wszystko pod Mintem. Swap był też oczywiście na nim.
Chodził jak burza. Minęły 4 lata i coś mi coraz bardziej nie pasowało. W
końcu przy robieniu jakiegoś nieprzyrostowego backupu zaśmierdziało na
tyle, że zacząłem sprawę badać. No i okazało się, że z początkowych
100-200MB/s przy zapisie ma to to obecnie 2-3MB/s :)

Ten spadek wydajności to normalka i dla SSD?