Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakim programem przywraca się obrazy zrobione Clonezillą?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakim programem przywraca się obrazy zrobione Clonezillą?
From: Irokez <henryk.hk@gmail.com>
Date: Tue, 3 Apr 2018 02:51:45 -0700 (PDT)
To jest płyta która posiada na sobie jedno gniazdo IDE do podłączenia zwykłych
dysków 3.5 cala (primary master i primary slave) oraz gniazdo na karty CF
podłączone bezpośrednio do drugiego kanału IDE (secondary master).
Czyli karta 1GB nad którą pracuje, podłączona do primary master działa (tylko
tu potrzebuję przejściówki pasywnej CFtoIDE). Działa bo tu jest/był podłączony
oryginalny dysk z którego robiłem klonowanie.
Natomiast podłączona do secondary master nie działa (tu nie potrzebuję
przejściówki bo płyta ma ją fizycznie fabrycznie na pleckach).

A co do boot.ini odnosiłem się do co się stanie z Windowsem jak dyski
rozdzielimy.