Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakim programem przywraca się obrazy zrobione Clonezillą?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakim programem przywraca się obrazy zrobione Clonezillą?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 03 Apr 2018 00:08:04 GMT
On 2018-04-02, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

> Ok, dzięki za zainteresowanie.
> Mi guuglanie w początkach 2000 roku niewiele wniosło, zwłaszcza że
> linuxa i Unixa dotykałem jak wyjścia nie było (a jakiś Solaris naście
> lat temu się trafił i pamiętam zdziwienie kumpla jak wpadł do mnie, że
> to zupełnie inna bajka niż linux).
>
> Próbowałem zmienić wpisy wszystkie w  /etc/lilo.conf oraz /etc/fstab z
> hda na hdc ale bez zmian.

Uswiadomiłem sobie, ze przecież Ty butujesz tego linuxa tylko musisz
wsadzić kartę CF w adapter. To sporo ułatwi. Nie musisz szukac czegoś
ekstra.

Sklonuj tę kartę na wszelki wypadek, albo przynajmniej zrób kopię jej
początku (dd if=/dev/sdX count=.. bs=.. of=.. ).

Natomiast jest jedna rzecz.. co rozumiesz przez gniazdo karty CF? To
jest po prostu mechaniczna przejściówka do IDE (bo to ten sam standard)
czy jakiś czytnik po usb?

> w Boot.ini wskazanie jest na numer dysku. Nie ćwiczyłem takiej podmianki
> ale pewnie wysypie się jeśli wsadzimy pomiędzy te dwa dyski trzeci.

A co ten Boot.ini tam robi? Co to za linux?

--
Marcin