Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 14:40:41 MET DST

Boje sie, ale powiem.

Jak tak czytam grupe pecet, mam wrazenie, ze ogladam panopticum nieszczec i
klopotow zwiazanych z firma Microsoft. Pisza niemal wylacznie ci, ktorym
sie nie powiodla instalacja, ktorym system wywala sie pare razy dziennie,
ktorym konfliktuja bez przerwy aplikacje.

A mnie, od wczesnej bety (kwiecien 95) do dzis jakos sie instalacje
udawaly, system wywala sie nie czesciej niz pare razy w tygodniu (podnosze
i pracuje dalej - po prostu), ktorym aplikacje bruzdza najwyzej raz na
tydzien, ktorym Word i Excel w ciagu kilku miesiecy wysypaly sie moze 2-3
razy (!).

A przeciez kupilem sobie W95 z polki, a nie specjalna wersje od Microsoftu,
a gdyby dobry Pan Bog chcial mnie pokarac za to uparte forowanie
WordPerfecta wbrew Microsoftowi, musialbym przezyc jeszcze gorsze rzeczy
niz Z.O

Czy to ja mam takie dzikie szczescie (i paru moich kolegow w redakcji), czy
tez po prostu nie odzywaja sie ci wszyscy, ktorym wszystko chodzi calkiem
normalnie, tak jak mnie?

P.S. Bynajmniej nie neguje doswiadczen Z.O - przyjmuje je do wiadomosci, z
naleznym szacunkiem i zgorszeniem.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor