Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 15:06:27 MET DST

Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl) wrote:
: A mnie, od wczesnej bety (kwiecien 95) do dzis jakos sie instalacje
: udawaly, system wywala sie nie czesciej niz pare razy w tygodniu (podnosze
: i pracuje dalej - po prostu), ktorym aplikacje bruzdza najwyzej raz na
: tydzien, ktorym Word i Excel w ciagu kilku miesiecy wysypaly sie moze 2-3
: razy (!).

Moment - pare razy w tygodniu? to tak mniej wiecej raz dziennie.
I zapewne sa to takie wywalenia po ktorych widac co za karte masz w
komputerze i ile pamieci?
A pomniejszych nie liczysz - drukarka przestala drukowac, font zglosil
blad ochrony pamieci, etc - i trzeba zresetowac.

: Czy to ja mam takie dzikie szczescie (i paru moich kolegow w redakcji), czy
: tez po prostu nie odzywaja sie ci wszyscy, ktorym wszystko chodzi calkiem
: normalnie, tak jak mnie?

Jesli to to nazywasz normalnym chodzeniem... Ty masz duzo szczescia,
ze najwyrazniej pracujesz na malych plikach. I np nie masz kolejki klientow
przed soba. Tudziez nie pracujesz na danych ksiegowych, czy innych
dosc waznych.

Jak czesto masz 'autosave'? co 10 minut? a jesli moje pliki nagrywaja sie 15
minut?
Ile pamietasz ostatnich kopii swojej pracy? Bo ja bym sie bal zajezdzac
popoprzedni plik, jak mam podejrzany blad w driverze drukarki.

Obawiam sie, ze swoim listem listem tylko podkreslas zarzuty przeciwko MS.

P.S. Pare padow na tydzien? Popracuj troche nad konfiguracja i sprzetem.
   Windoza (fakt, 3.11) potrafi chodzic 5 dni bez problemow.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |