Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Wojtek Golec (voytekgolec_at_worldnet.att.net@worldnet)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 01:07:39 MET DST

Pawel Wimmer wrote:

> Boje sie, ale powiem.
>
> Jak tak czytam grupe pecet, mam wrazenie, ze ogladam panopticum nieszczec i
> klopotow zwiazanych z firma Microsoft. Pisza niemal wylacznie ci, ktorym
> sie nie powiodla instalacja, ktorym system wywala sie pare razy dziennie,
 <ciach>

Zglasza sie taki co nie narzeka...
Jakis czas temu zrobilem upgrade do Win 95.Bez problemow.Zainstalowalem
takze drugi dysk(Caviar 1.6GB),zmienilem modem na 28.8(US
Robotics),dokupilem pamiec(mam teraz 48MB-robie duzo
grafiki).Zainstalowalem takze nowe drivery i kilka programow ktore maja
upgrade dla Win 95(Photoshop,Fractal Painter,Corel,MS Publisher i pare
innych),nie mialem zadnych problemow.
Do komputera mam podlaczone :drukarke,scanner,graphisc tablet(jak to
jest po polsku?),Iomega zip-drive,joystick.Wlaczylem kilka programow,bo
bylem ciekaw kiedy padnie.Stalo sie to przy siodmym(wiekszosc graficzne)
Jestem ciekaw na jakich komputerach pracuja Ci ci maja klopoty.Jezeli do
starej Syrenki wlozymy nowy silnik z Golfa to noe stanie sie toto nawet
Polonezem.
Z szacunkiem Wojtek