Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 14:49:48 MET DST

> Czesto w przypadku sredniego uzytkownika PC wstawiajacego 5 modemow do
> komputera to raz na okolo 350 lat. Mozemy sobie tamat odpuscic........

Wybacz, ale przeczysz sam sobie. Wystepujesz z pozycji (jak sam to
okreslasz) przecietnego uzytkownika, ktory korzysta z komputera w
sposob standardowy (Windows95, Word, IE i pewnie jeszcze kilka
podobnych), a usilujesz wmawiac specjalistom (sam tak "ich"
okreslasz) ze powinni robic to samo i problemy by zniknely. Otoz
informuje Cie, ze mam zupelnie inne potrzeby i wymagania, i windows
95 absolutnie nie spelnia moich oczekiwan. Opisany przeze mnie
przypadek z piecioma modemami jest prawdziwy i faktycznie mam taka
wlasnie potrzebe, a jesli cudowny system na to nie pozwala, to znaczy
ze po prostu jest do d..py. Nie wydaje mi sie, zeby Twoje wypowiedzi,
w ktorych za kazdym razem usilujesz wmawiac ze tylko Ty maz racje
mialy jakiekolwiek znaczenie. Bo ktory specjaista slucha laika nie
znajacego w ogole tematu? Z mojego punktu widzenia tak to wlasnie
wyglada: opowiadasz kompletne bzdury i sie obrazasz jesli ktokolwiek
odwazy sie zwrocic Ci uwage. A wierz mi, naprawde nie kazdemu Win95 z
Wordem wystarcza, zas gdy trzeba choc troche wiecej okazuje sie, ze
wiecej juz sie po prostu nie da...

pozdrawiam,
karpio