Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 13:10:52 MET DST

> From: "S. D." <nyce_guy_at_irc.pl>

> Mowisz to jako fachowiec ktory wie jak DOS i Windows95 odnosi sie do
> sprzetu czy po prostu powtarzasz zaslyszane na podworku?

Na podworku. 5-letnie dzieciaki mi powiedzialy :) Poza tym coz to
za filozofia byc fachowcem od w95 ? fachowiec od wciskania OKeji ?

> 99% uzytkonikow nie potrzebuje lepszego OS niz win95.

Wszyscy jakich znam osobiscie i dluzej uzywali win95 jest na niego
dokladnie wq..... bo sie za czesto wywala. to masz na mysli piszac ze
nie potrzebuje lepszego niz ?

> Chlopie nie kochaj MS ale sie obudz chociaz i zauwaz co ludzie kupuja a
> czego nie i dlaczego.

przeciez widze ze kupuja. sporo (nie wiem ile bo nie robilem ankiety:)
uwaza ze wyzucilo kase w bloto :)) bo to co widza jest niezgodne z
tym co o nim przeczytali w firmowych reklamowkach.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html