Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 14:57:07 MET DST

> To kwestia sporna. IBM dobrej opinii jesli chodzi o PC nie ma. Gateway ma
> duzo lepsza.

Na takiej samej zasadzie uwazasz, ze Win95 jest jedynym sensownym
rozwiazaniem. Dlaczego? Moim zdaniem nie znasz po prostu niczego
innego. Nie mozna u licha wypowiadac sie w sprawach, o ktorych sie
pojecia zielonego nie ma. Jesli twierdzisz np. ze Gateway jest lepszy
od IBM to podaj konkretne modele komputero i wykaz, ktore parametry i
dlaczego sa lepsze w ktorym z nich. Mnie interesuja fakty i dowody, a
nie mity i opinie osoby, ktora co chwila udowadnia ze nie ma pojecia
o czym pisze...

coraz mniej przekonany o celowosci prowadzenia dlaszej dyskusji,
karpio