List Miesiąca:"Milosnikom M$"

Autor: Wojtekr Roszkowski (wojtekr_at_pagi.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 15:08:43 MET DST

Proponuję list "Milosnikom M$ o instalacji M$W95." Zbigniewa Olearczyka
uznać listem miesiąca. Chociaż absolutnie się z nim nie zgadzam co do
opinii i Windzie dziewiędziesiątej piątej, (miałem podobne problemy z
osą drugą) to trzeba przyznać, że autor wykąsał się niesamowitym
kunsztem, zarówno krasomówczym jak i poczuciem humoru.
Dawno się tak nie uśmiałem przy czytaniu listu. List ten rozśmieszył
mnie bardziej niż polemika:
Jacka Szaniawskiego (bez pl), Szymona Sokoła i paru innych naszych
polonistów.
Pozdrawiam wszystkich gorąco.
Wojtekr. :)))))