Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 22 Sep 2015 01:54:53 +0200

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56006417$0$27521$65785112@news.neostrada.pl...
Tymczasem, taki dysk, może jej posłużyć wyłącznie jako przycisk do papieru.

Takowoż.

Do perwersyjnych zabaw w komputerze może posłużyć tylko tym, którym czytanie SMART nie sprawia kłopotu.

Ja w sumie potrafię się obyć bez SMART-a, bo pewnych rzeczy "naumiałem się", zanim SMART się rozpowszechnił. Sporo wyłowię uchem, sporo wyłapię obserwując wskaźnik postępu i transferu, niektóre ten-tegesy da się przyuważyć z migania lampki kontrolnej dysku. Tak, używam takich dysków, ale ściśle je monitorując i mnóstwo testów. Szaremu Kowalskiemu nie pozwoliłbym nawet dotknąć, bo nie będzie umiał zwrócić uwagi na niuanse, które powinien nieustannie mieć na uwadze. Wiele dysków chodziło mi jeszcze po kilka lat. To w sumie za długo by rozwwijać temat tych niuansów, uważać trzeba na każdym kroku, sam przez chwilowe "zaciemnienie" straciłem kilka kolekcji muzycznych, moja kulpa, moja kulpa, moja maksymalna kulpa, skopiowałem na uszkodzony nośnik (robiłem porządki) i już nie odciagnąłem, "zapomniałem" bowiem uprzednio pozaznaczać BADy (to inna warstwa, niż remap spod Victorii, czy MHDD), obecnie ten dysk jest już odpowiednio przygotowany i może być użyty. Ale i tak nikomu go nie dam do używania. Tym bardziej taka awaria dotknie osobę, która nie wie, co z takim dyskiem robić, na co uważać i jak przygotować urządzenie, by dało się jeszcxze na nim podziałać. To jest moment. I dane orbitują w Kosmosie.

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048