Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 20 Sep 2015 14:07:35 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Sep 2015 12:19:56 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<55fe883e$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
 od Zośka <@>  :

>Wczoraj pisałeś : "MHDD czy Victoria potrafią naprawić bardzo poważne
>błędy".
>
>Teraz o MHDD nie wspominasz. Czy MHDD i Victoria robią to samo
>i można użyć tylko jednego z nich?

Oba robią to samo, tylko MHDD nie uruchomisz w Windows(są dostępne
obrazi ISO lub pendrajwowe systemy zawierające MHDD), skuteczność też
mają taką samą.
Możesz zapuścić Victorię tak, jak opisałem, tylko się nie pomyl w
opcjach.
Czekamy na wyniki i odczyt SMART po operacji.