Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sun, 20 Sep 2015 13:10:35 +0200
Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:55fe8e06$0$8383$65785112@news.neostrada.pl...

Teraz o MHDD nie wspominasz. Czy MHDD i Victoria robią to samo
i można użyć tylko jednego z nich?

Zastanówmy się, hmm, pewnie te programy wezmą kielnię i zamurują dziury w nośniku i będzie git. Hura!
Co? Tak się nie da? Naprawdę trzeba kupić nowy dysk?
No dobrze... Dotarło do mnie, że muszę zrobić zakupy, jeśli nie chcę się pożegnać z danymi na zawsze.

Po co jesteś złośliwy?
Odpowiadam Tobie, bo jestem dobrze wychowana, ale właściwie
nie powinnam.
Podzwoniłam po znajomych i tak, jak się spodziewałam, nikt nie ma
wolnego dysku o pojemności co najmniej 1 TB by móc zrobić obraz.
Będę natomiast mogła pożyczyć na jakiś czas dysk o pojemności
ok. 150 GB, który wiem, że był mało używany.
Nagram na niego system i to co jest mi teraz niezbędne, a dane
na tym chorym będę mogła ratować.
W mojej sytuacji jest to lepsze rozwiązanie niż lecieć dzisiaj
na giełdę i w pośpiechu kupić jakiś dysk za sto kilkadziesiąt zł
najmarniej.
Jak już pisałam, noszę się z zamiarem kupna nowego komputera
w niedalekiej przyszłości, być może będzie to laptop. Co wtedy
zrobię z tym nowym dyskiem? Tylko nie pisz, że go sprzedam
na Allegro!.

Zośka