Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 18 Sep 2015 17:30:59 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Sep 2015 15:52:15 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<13t44ousxyuaf.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
 od Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>  :

>Stosowanie inwazyjnych metod _przed_ zrobieniem obrazu całości? Gratulacje.

Pisałeś już o tym koleżance, a mi nie wypada po mistrzu powtarzać.
--
Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
Dziś Kościół katolicki ma Polskę.