Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 18 Sep 2015 19:25:54 +0200
Dnia Fri, 18 Sep 2015 13:48:22 +0200, Zośka napisał(a):

> Tak, na niesprawnej partycji był system NTFS. Wg Zarządzania komputerem ->
> Zarządzania dyskami  ta niesprawna partycja jest podstawowa i zdrowa.

Ale jako RAW czy jako NTFS?

(ciach…)
> Z drugiej jednak strony, skoro pierwsza partycja, ta systemowa jest OK.,
> to może na drugiej partycji poleciała tablica systemu plików i dlatego nic
> nie widzi.
> Ponadto, w dalszym ciągu zastanawia mnie dlaczego komunikat o tym,
> że dysk (druga partycja) nie jest sformatowany pojawił się kilkanaście
> dni temu jeden raz i przy ponownej próbie wyświetlenia jej zawartości
> już wszystko było OK, aż do wczoraj.

Czyli już miałaś sygnał, że coś się dziwnego zaczyna dziać? Sygnał ten
zignorowałaś, aż w końcu okazało się, że danych na partycji już nie widzisz?

[ Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś na przedzie, widok nigdy    ]
[ się nie zmienia.                                        (Lewis Grizzard) ]