Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sun, 20 Sep 2015 14:35:44 +0200
Czekamy na wyniki i odczyt SMART po operacji.

Jeszcze raz uruchomiłam program Victoria i spojrzałam na te opcje.
Nie widzę tam możliwości wybrania partycji, zatem operacja odbywa
się na całym dysku.
W tej sytuacji muszę wpierw pożyczyć dysk (pisałam o tym w ostatnim
newsie), nagrać system i najbardziej niezbędne programy.
Ten dysk dostanę jutro, po południu nagram system, więc wieczorem
powinnam być gotowa na rozpoczęcie remapowania.

Pozdrawiam
Zośka.