Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sun, 20 Sep 2015 09:18:20 +0200
Liczby przy kolorowych prostokącikaxh po zakończeniu TESTS są
następujące:
przy     5 - 6985466
przy   10 - 604551
przy   50 - 37007
przy 200 - 2393
orzt 600 - 1113
przy    > - 0
przy Err - 429

Ta ostatnia wartość ERR - 429 bardzo mnie martwi.

Te testy uruchomiłam wieczorem i do pewnego momentu je śledziłam.
Wydaje mi się, że pierwszy błąd Err pojawił się gdy testowanie było
w połowie dysku lub tuż przed połową. Może dlatego pierwsza
partycja (jeszcze) pracuje.

Miałam jeszcze jeden tego rodzaju program, w nazwie miał chyba
Windows albo Win,
Jestem uparta i w końcu przypomniałam sobie jaki to program,
to System Info for Windows (SIW). Ten mój to Home Edition.
On pokazuje Min i Max temperatury, ale nie podaje w jakim okresie.
Wartość 34 st. C
Min. 33 st. C
Max. 34 st. C

Pozdrawiam