Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 20 Sep 2015 14:45:21 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Sep 2015 14:35:44 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<55fea812$0$27507$65785112@news.neostrada.pl>
 od Zośka <@>  :

>Jeszcze raz uruchomiłam program Victoria i spojrzałam na te opcje.
>Nie widzę tam możliwości wybrania partycji, zatem operacja odbywa
>się na całym dysku.
>W tej sytuacji muszę wpierw pożyczyć dysk (pisałam o tym w ostatnim
>newsie), nagrać system i najbardziej niezbędne programy.
>Ten dysk dostanę jutro, po południu nagram system, więc wieczorem
>powinnam być gotowa na rozpoczęcie remapowania.

Teoretycznie można odpalić i na tym dysku, ale Windows może się
wysypywać w czasie działania Victorii(pozamykać wszystkie programy i
nie używać komputera do pracy), no i wypadało by jej ustawić początek
skanowania na LBA pierwszego błędu UNC jaki zapisała w logu.
Po skanowaniu restart i następny skan dla pewności, oczywiście trzeba
pamiętać o odczytach SMART.