Re: [WINNT] Windows 10 gryzie się z Firefoxem i Thunderbirdem.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 gryzie się z Firefoxem i Thunderbirdem.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 18 Sep 2015 17:21:37 +0200

Użytkownik "Jacek W." <jacek@tridex.spam.pl> napisał w wiadomości news:55fbe367$0$27522$65785112@news.neostrada.pl...
One są nadal widziane, co jawnie pokaże menedzer dysków w obu systemach.
Tylko, bez przypisania punktu montowania, nie da się z nich skorzystać.

Tak, wiem. Chodziło o zwykłe ukrycie zasobów przed przypadkowym użytkownikiem.

Dokładnie tak. Bo nieprzypadkowy sobie poradzi :)

Przywrócenie literki też nie pomagało.

Czyli coś mogło poprzemieszczać jakieś niuanse w zasobach, albo np. podmienić jakieś rzadsze biblioteki, co ujawniało się tylko w pewnych okolicznościach.

Ale pomogło odinstalowanie Win10 ;-) więc już nie podam numeru błędu.
Dałem ciała, że nie zapisałem go sobie wcześniej.

Spoko, nie myli się tylko ten, kto jest bezczynny. Fajno, że błąd ustąpił, choć niekoniecznie jego powodem musi być W10. Może z jakiegoś powodu W10 np. poprzejmował jakieś zasoby na własność, lub coś pogrzebał w ACL-ach i coś się https://www.youtube.com/watch?v=0cd23aswJ9o w systemie plików... A odkręcił to przy odinstalowaniu. Wreszcie, może być jeszcze coś - ścieżka PATH, W10 mógł coś utworzyć, co było na liście zmiennej PATH, a jak trzeba dostać się do pliku, to najpierw katalog aktualny, potem zmienna PATH, być może jakiś parametr z tej zmiennej władował się przed system i bibliotekę czytało nie z tego katalogu, co trzeba? Znów gdybam... ale, miałem takie akcje i czasem trzeba było pokombinować. Być może W10 ze zniknięciem, odciągnął też felerny zasób i problem ustąpił?

Jak znowu trafi mi się taka konfiguracja, to spiszę wszystkie raporty.

Najbardziej nas interesują numery błędów, ewentualnie dziennik zdarzeń, najprawdopodobniej w sekcji Aplikacje, oraz okoliczności wystąpienia. Miej rękę na pulsie, to może coś uradzimy.

Dzięki za zainteresowanie

Isn't for what :)

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048