Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 29 Jun 2013 18:54:22 +0200
Dnia Sat, 29 Jun 2013 15:24:58 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Kwestia filozofii. Chrome rysuje własny pasek Od Czapy i wyłącza
> dekorację zarządcy okien.
> Firefox pod Windows hakuje jakoś zarządcę okien i rysuje na windzianym
> pasku z okna. Pod Xami pewnie za dużo kombinacji byłoby z N zarządcami.

Usera to akurat średnio interesuje. :D

> No i trzeba z niego wyłazić przy każdej zmianie strony, dziękuję za taki
> pomysł. W firefoksie można używać Ctrl+L a do tego pasek z panelami
> wyłazi jak najechać na górę (a ja to w ogóle mam go na sztywno w about:
> config ustawiony)

Chwytam, o co Ci chodzi. Swoją drogą ciekaw jestem, jak często użytkownicy
korzystają z trybu pełnoekranowego.

> Nic... Ale to jest problem nie do rozwiązania i tyle. ZU nie używa. A
> jak już używa rozszerzeń, zwłaszcza Niszowych, to musi być świadom, że
> coś może konfliktować. Ja tego nie spotkałem jeszcze, więc nie jest to
> jakaś masowa rzecz.

Miło by było wiedzieć co konfliktuje. Co do masowości - może to nie być
konflikt w sensie wzajemnej blokady funkcjonalności. Ale działanie kończące
się coraz większą konsumpcją pamięci. Screeny moje odnośnie Thunderbirda
widziałeś.

> Odpal go w trybie rozwiązywania problemów (bez rozszerzeń) i sprawdź.

Pomocne dosyć średnio. Bo co najwyżej stwierdzę, że goły Thunderbird działa.

> No niestety, tak jest z rozszerzeniami, zwłaszcza modyfikującymi
> interfejs i zachowanie głównej części programu. Jak masz filtr w Gimpie
> do efektów na zdjęciu, to można zapanować nad konfliktowaniem, bo 1
> rozszerzenie się uruchamia w 1 czasie, dostaje na wejściu dane i wypluwa
> nowe zdjęcie. A tu masz modyfikację działania całego programu nierzadko.

Wystarczy zrobić grafikę, w której na kolejnych warstwach używane są kolejne
filtry. I co wtedy? Jedno rozszerzenie się uruchamia w danym czasie?

(ciach…)

> No więc mam to, co potrzebuję.

Userzy Winows Live i smartfonów z Windows Phone pewnie też. :D

> Przecież jest eksport do HTML i import z HTML.

Jest. Całe szczęście.

> Podejrzewam, że po takiego wuja, żeby szybciej szukanie działało. Jak
> ktoś ma 10 to z HTMLa se jakoś wyparsuje, ale jak ktoś ma 2000?

Mówisz, że szybciej przeszukać 400KB plik w sumie tekstowy, niż 10MB bazę
SQL?

> Jedynie słuszne a nie obsysające.

Tu co najwyżej możemy podpisać protokół rozbieżności. :)

> Jak masz FF to obie są mojsze, bo jest przełącznik.

O'rly? Gdzie? Z czystej ciekawości pytam.

(ciach…)

> No to sobie go wyłącz.

Oczywiście, że mam wyłączony. :D

> Ja na co dzień nie mam nic odpalonego. Wkładam nośnik (obecnie najczęściej
> pendrive) i mam od razu pliki. Dla mnie bardzo korzystne rozwiązanie.

Czyli korzystasz do operacji na plikach z Eksploratora?

> E tam, nie wiesz co dobre i tyle.

Aha. Znaczy jak wtykam pendrive'a z dowolnego rodzaju danymi, którego
zawartość i tak będę przeglądał w Total Commanderze, to wyskakujące mi
okienko z pytaniem, co chcę z zawartością pendraka robić, jest dla mnie
dobre, tylko ja o tym nie wiem? :D

> Kwestia gustu, ale TC wygląda jak wyciosany siekierą. Nie wiem jak
> najnowsze wersje, ale w starszych to nawet napisy na siebie nałaziły,
> jak np. rozmiar pliku był większy niż mieściło się na ekranie w tym
> miejscu...

Przecież rozmiary kolumn od zawsze można było zmieniać… :-O

> Nie wiem jakieś to dla mnie straszne brzydactwo. A Altap
> wizualnie zawsze był przyjemniutki.

http://s6.ifotos.pl/img/Total-Com_nxqashs.png - co w tym jest nieprzyjemnego
wizualnie? :D

> Szkoda kasy... To narzędzie dla geeków.

Eeem - a co w nim takiego geekowskiego?

(ciach…)

> z czym ?

Z tym, że nie można mieć laptopa za niewielkie pieniądze, który ma na
wyświetlaczu jednak więcej, niż 800 pikseli w pionie. :D

> No ale po co? mam i mi działa. Jak zdechnie, to będe płakał. Głównie z
> powodu braku wersji z trackpointem. Nienawidzę taczpadów.

To i tak jesteś wygrany. Ja nie cierpię laptopów tak generalnie. :D

[ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma   ]
[ pieniędzy na miłość...                              (znalezione w necie) ]