Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Sun, 23 Jun 2013 02:48:32 +0200

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:51c60975$0$1267$65785112@news.neostrada.pl...
W innych programach jest to po prostu opcja konfiguracyjna programu.

OE ma Minimize To Tray?

Sam nie ma, ale śjakieś dwucyfrowo lat temu ktoś popełnił mały zewnętrzny programik, który to zapewnia.

Znaczy się w IE nie powiększysz, w Chrome nie powiększysz, w Operze też nie?

Nie wiem jak w IE, nie widziałem dawno. W Chrome nie, w Operze nie (nie

Nie chodzi o to, co w Operze mam naciskając klawisze - czy + ? Także CTRL- i CTRL+...
W Chrome CTRL- i CTRL+, tak samo w IExploderze 8...

wiem jak ta nowa na Webkicie). Chrome i Opera mają tylko wersję Lupa, powiększającą całą stronę, a nie tekst. Firefox zresztą też tak ma

Acha, rozumiem...