Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Sun, 23 Jun 2013 12:43:09 +0200

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:51c6965c$0$1457$65785112@news.neostrada.pl...

3) Tekst Link (żeby klikanie w odnośnik umieszczony w tekście, a
nieotagowany jako <a href> był klikalny
Mam to w OE, odkąd pamiętam, że ten program istnieje.

Akurat tu wymieniam rozszerzenia do Firefoksa czyli do przeglądarki.
Jeżeli chodzi o Thunderbirda, to on też w treści mejla sam z siebie stara się rozpoznać odnośniki.

Acha... to trochę naokoło - zaznaczam tekst, PPM i "przejdź pod ten adres". Może to nie automat, ale przynajmniej unikam automatowych fochów, gdy np. nie dopieści nawiasu, czasem zamykającego dany adres (częste w Wiki).

Ale też przyznasz, że nie każdy potrzebuje tak wybajerzonego programu.

Dlatego nie ma obowiązku instalowania rozszerzeń :D

W miarę możności unikam - naciąłem siękiedyś dodatkiem do OE...

wszystkim, niepozbywalną dla mnie opcję "przekaż dalej jako załącznik".

TB tez ma.

Jeszcze tylko kodowanie plików yEnc (dialog ma) i pełnia szczęścia :)