Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Sun, 23 Jun 2013 02:16:29 +0200

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:51c5d4a7$0$1232
5) Quote Colors (żeby kolorował cytaty na UseNecie na różne kolory w zależności od poziomu cytatu)

Kosmetyka.

0) brak rozszerzenia, wbudowane w przeglądarkę -- powiększanie tekstu. Nie mylić z lupą dostępną owszem, u konkurencji.

Ja mam tak, że każdemu (no, prawie) kodowaniu, mogę przypisać inną wielkość czcionki, oraz jej odmianę. Bez dodatkowych zabiegów.

1) AdBlock, też jedna z killer możliwości. Nie wiem jak teraz, ale parę lat temu konkurencja tego nie miała. Kolega Operowiec się ,,zachwycał'' że niby jest, ale filtry trzeba samemu sobie pisać :D

Działanie z ręki mniej wygodne, ale pozwala lepiej docyzelować regułę. Jak w OE, tak i w innych.

3) Tekst Link (żeby klikanie w odnośnik umieszczony w tekście, a nieotagowany jako <a href> był klikalny

Mam to w OE, odkąd pamiętam, że ten program istnieje.

4) TabMix Plus (żeby dało się przewijać kółkiem panele i żeby przycisk zamykania paneli był w stałym miejscu i żeby przycisk otwierania nowych paneli był w stałym miejscu)

Kiedyś mi padła mysza, a korzystać z programu musiałem. Szło szybciej z klawy, niż myszowato.

5) status 4 Evar (żeby pasek statusu wrócił, jak w dawnych czasach)

I tyle. Takich możliwości też mi ZTCW konkurencja nie da.

Ale też przyznasz, że nie każdy potrzebuje tak wybajerzonego programu. Jakikolwiek to by program był. Ja, kosztem wygody, potrzebuję programu max przewidywalnego. OE, w całej swej niedoskonałości (i za przeproszeniem, ch.j w d.pę m$, że tego należycie nie popoprawiał), ma w większości to, czego mi trzeba, przede wszystkim, niepozbywalną dla mnie opcję "przekaż dalej jako załącznik". Jak też w tyle zostawia konkurencję w innej (często żenującej) opcji - odporności na niewłaściwe kodowanie. To ostatnie uwarunkowało, że nie przeszedłem na czytnik M2 zawarty w Operze.