Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 23 Jun 2013 10:07:23 +0200
Dnia Sun, 23 Jun 2013 08:31:56 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

(ciach…)

> Akurat tu wymieniam rozszerzenia do Firefoksa czyli do przeglądarki.
> Jeżeli chodzi o Thunderbirda, to on też w treści mejla sam z siebie
> stara się rozpoznać odnośniki.

Za to jak z załącznikami potrafi zgłupieć… Dostaję maila, daję zapis
załączników na dysk, próbuję otworzyć plik. Niby uszkodzony. Za którymś
razem dopiero zatrybił i poprawnie wyświetlił wielkość pliku. Dziwne, że
ładnych parę minut mu schodzi, skoro maila ściągał z serwera IMAP dostępnego
po gigabitowej sieci…

(ciach…)

[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]
[ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić...       ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]