Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Jinx (trzesnk_at_it.com.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 00:07:46 MET

Pewnie to zła grupa, ale... wcześniej ogłosiłem na pl.soc.dzieci i mam
trochę wrażenie, że panie tam piszące (no, zdarzają się panowie) mogą nie
być specjalistkami od internetu...Nie wiem więc, czy to właściwa grupa, ale
jeśli nie, to na jaką powinienem napisać?

A teraz proszę o pomoc :)

Moje dzieci są cokolwiek już całkiem sporawe i w tym jest sęk...

Założyłem stałe łącze (jakie tam stałe łącze, zwykłe SDI ;)) do internetu z
ruterem
 linuxowym i maskaradą i teraz wszyscy w domu mamy dostęp do
sieci. Co najlepsze (bo przecież tak powinno byC) (i najgorsze jednocześnie)
to żona ma dostęp ze swojego komputera, ja ze swojego, moja córka (13)
ze swojego i mój syn (10) też ze swojego. Już słyszę te głosy jak to
właściwie ja wychowuję dzieci... ale stało się... raczej nie widzę
możliwości,
żeby się odstało.

PYTANIE: Co radzicie jako blokadę rodzicielską stron internetowych
pokazujących przemoc, pornografię itd.? Próbowałem programy typu
CyberPatrol, alboCyberSiter, ale one dość dobrze blokują angielskojęzyczne
strony, ale niestety nie radzą sobie z coraz częstszymi stronami polskimi
(sprawdzałem...;0~!
Na pewno ktoś tym się już zajmował, a ja przeglądając listę nie znalazłem
nic co by mi pomogło. Ja wiem, że za słabo szukałem, ale może ktoś pomoże?

Aha i jeśli ktoś chce w tym miejscu rozpocząć dyskusję pod tytułem "Internet
wolny dla każdego - od oseska po staruszka", to proszę zróbcie nowy wątek...
Bardzo proszę.

Krzysztof.