Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 23:58:31 MET

Dnia 20 Jan 01 o godz. 7:35, Dariusz Laskowski napisal(a):

> Cóż... Z całym szacunkiem, ale to jest fikcja.
Hm... a na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Bo ja na podstawie doswiadczenia twierdze, ze to nie jest fikcja. A zeby
obalic twierdzenie o charakterze ogolnym - a takim jest twoje - wystarczy
jeden kontrprzyklad... :-)

> To prawda. Inna sprawa, że niewielu rodziców chce to robić.
Sa sami sobie winni.
Niech nie zwalaja zatem swoich obowiazkow na kogos/cos, co za nich bedzie
"wychowywac" dziecko.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl