Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 20:11:44 MET

Dnia 4 Jan 01 o godz. 9:43, Jinx napisal(a):

> PYTANIE: Co radzicie jako blokadę rodzicielską stron internetowych
> pokazujących przemoc, pornografię itd.? Próbowałem programy typu
> CyberPatrol, alboCyberSiter, ale one dość dobrze blokują angielskojęzyczne
> strony, ale niestety nie radzą sobie z coraz częstszymi stronami polskimi
> (sprawdzałem...;0~!
[...]
> Aha i jeśli ktoś chce w tym miejscu rozpocząć dyskusję pod tytułem "Internet
> wolny dla każdego - od oseska po staruszka", to proszę zróbcie nowy wątek...
> Bardzo proszę.

Nie zamierzam zaczynac takiej dyskusji.
Ale radze, poczytaj sobie na ipsecu (http://ipsec.pl/) artykuly Pawla
Krawczyka o tym, co NAPRAWDE blokuja takie programy jak CyberPatrol (tytul
artykulu "Nowe narzedzia cenzora" - pierwszy jest pod adresem
http://ipsec.pl/ipsec/article/138). Wlos sie jezy...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl