Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 13:20:25 MET

Dnia 23 Jan 01 o godz. 20:50, Dariusz Laskowski napisal(a):

> Nie zboczeni, ale naturalne jest, że każdy nastolatek szuka
> informacji o seksie. To jeden z elementów dojrzewania.

Szukac informacji o seksie to niekoniecznie znaczy szukac perwersji. Zobacz
tez ostatni akapit mojej odpowiedzi.

> Problem tylko w tym _jakie_ informacje się mu udostępnia.

Albo jakie informacje (a wczesniej i ogolniej: jakie wzory osobowosci,
postaw, zachowan) mu sie *wskazuje* i zacheca sie do korzystania z nich...

> Jestem tylko realistą. Ja też kiedyś byłem nastolatkiem
> i też kiedyś interesowałem się seksem. ;-)

Ja tez ;-). I dlatego wlasnie *wiem*, ze nie wszyscy nastolatkowie sa tacy,
jak ty sobie wyobrazasz.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl