Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 23:55:57 MET

Dnia 20 Jan 01 o godz. 7:35, Dariusz Laskowski napisal(a):

> Rodzice nie mają dla mnie czasu. Ciągle albo pracują, albo siedzą
> w jakimś Usenecie. ;-)

Wlasnie. I szukaja kogos, kto ich wyreczy - w tym przypadku jakichs
programow do blokowania "niepozadanych" stron...

> Jak byłem dzieckiem, to znalazłem w domu wtyczkę, z której wystawały dwa
> przewody bez izolacji na końcu. Oczywiście pierwsze co zrobiłem, to
> skręciłem te dwa druciki na końcu i wetknąłem wtyczkę do gniazdka. :)
> Cóż, taka natura dziecka, a mój stary nie zadbał o to, żeby takie
> niebezpieczne zabawki nie walały się po domu. :)

Wiesz, jest pewna roznica umyslowa miedzy dzieckiem dwu-trzyletnim (bo juz
cztero-pieciolatek rozumie, ze przy gniazdku elektrycznym sie nie
majstruje), a nastolatkiem, a o takich pisales.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl