Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 21:46:28 MET

Dnia 26 Jan 01 o godz. 11:34, Dariusz Laskowski napisal(a):

> A to Ty jesteś autorem? :) Cóż... :-O Twój artykuł lekko mnie
> wyprowadził z równowagi. :-/ Strasznie źle to wygląda. Ściema
> za ściemą.

Hm... o jakie sciemy ci chodzi?
Bo mnie artykul Pawla, jak go przeczytalem pierwszy raz, tez lekko
wyprowadzil z rownowagi, ale "pod adresem" producentow owych programow
blokujacych, ze robia takie dranstwo... Czy tobie tez o to samo chodzi?

> Cóż najwyraźniej być może mylę się w poglądach, za
> to lęki mam uzasadnione <news:23012001.38B2ABB2_at_DariuszLaskowski>.
>
> P.S. Ale dajesz słowo honoru, że artykuł napisałeś rzetelnie? ~;-]
> No bardzo, bardzo przepraszam za to pytanie... ;-)

Sprawdz sam w zrodlach, ktore Pawel podaje w swoim artykule.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl