Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 18:47:08 MET

Dnia 24 Jan 01 o godz. 1:49, Dariusz Laskowski napisal(a):

> A co do programów na moim kompie, to ja mogę mieć u siebie
> kolekcję zdjęć z "panienkami", albo oprogramowanie takie treści
> blokujące - moja sprawa. Twoja moralność nie ma związku z moim
> komputerem. ;-)

Abstrahujac od kwestii moralnych, to juz po raz drugi powtarzam w tym
watku, ze biorac pod uwage, co NAPRAWDE filtruja programy majace blokowac
rzekomo pornografie (odsylam do znakomitego artykulu Pawla Krawczyka),
nigdy bym sie nie zdecydowal na ich uzywanie, gdyz z ich stosowania wynika
wiecej szkody niz pozytku.
Tylko jeden przyklad: jeden z takich programow blokuje np. Dejanews... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl