Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: ByCZy (byczy_at_poland.com)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 01:10:34 MET

Użytkownik "Jinx" <trzesnk_at_it.com.pl> napisał w wiadomości
> Aha i jeśli ktoś chce w tym miejscu rozpocząć dyskusję pod tytułem
"Internet
> wolny dla każdego - od oseska po staruszka", to proszę zróbcie nowy
wątek...
> Bardzo proszę.

Nie bedzie nowego watku bo i tak nie czytasz pewnie tej grupy, dlatego
napisze to tutaj. Wiecej przemocy (bezsensownej) dzieci widza na ulicy, a
nie sadze zeby 13 latka rajcowalo ogladanie zdjec z wypadkow (ochyda.... raz
kolega pokazal mi taka strone). Mysle ze powinienes albo ograniczyc im
dostep tylko do e-maili, albo nie ograniczac wcale.

Sorry ze zrobilem to czego sobie nie zyczyles...ale.....no
coz....musialem.....

ByCZy