Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Re: Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Re: Jaka k. graf. do gier?
From: Franc <wp@wp.pl>
Date: Wed, 22 May 2013 13:21:07 +0200
Dnia Tue, 21 May 2013 17:06:52 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> A ja nie wiem czy to koniec. Ale widzę że po prostu mamy inne podejście
> do spraw bezpieczeństwa.

Końca nie będzie :-)

Na poważnie to jakie rozwiązanie widzisz dla małej firmy - dwie/trzy osoby,
gdzie tak naprawdę działa jeden program oparty o bazę danych plus trzy
kompy jako maszyny do pisania. Dużo wordów itp.

Kopiowanie na płyty DVD? Zgrywanie na przenośnie HDD? Szyfrowanie dysków (w
razie gdyby ukradli)?
Pytam jak najbardziej poważnie.

Swoją drogą - to chyba gmail w ramach korzystania z ich poczty nie skanuje
"komputera" na którym jest poczta przeglądana. Kwestię skanowania samej
poczty na gmailu rozumiem i nie bardzo mi się ona podoba, ale to osobna
sprawa.

--
Franc