Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Re: Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Re: Jaka k. graf. do gier?
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Wed, 22 May 2013 14:46:14 +0200
On 05/22/2013 02:37 PM, GAD Zombie wrote:
O co chodzi z tym skanowaniem poczty na gmailu? Macie jakieś
potwierdzenie tej teorii (pytam poważnie) czy po prostu zwykła
paranoja, bo jak google to na pewno szpieguje cały świat?

Google indeksuje zawartość kont pocztowych na Gmailu w celu
personalizowania reklam. Zerknij w Pomoc w Gmailu a znajdziesz tam np.
coś takiego:

"Jak działają reklamy w Gmailu

[...]

No dobra, to akurat znam, dawno czytałem i mnie nie przeraziło.
Skanują sobie treść, żeby automat dopasował reklamy. Nigdzie nie ma
powiedziane, że te dane są wykorzystywane do czegkolwiek więcej.
Z drugiej strony na większości serwerów są filtry antyspamowe i
antywirusy, które też skanują pocztę i jakoś nikt nie protestuje, a
możnaby je posądzić o to samo.

Do czasu kiedy zmienią regulamin. A wtedy jak przegapisz - masz niepowtarzalną szansę stac się kolejną twarzą kampanii reklamowej kremu do wybielania sromu i odbytu, jak jedna z naszych modelek co nie doczytała regulaminu.

p. m.