Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Re: Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Re: Jaka k. graf. do gier?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Wed, 22 May 2013 14:21:28 +0200
Dnia 2013-05-22, o godz. 14:07:50
GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał(a):

> O co chodzi z tym skanowaniem poczty na gmailu? Macie jakieś
> potwierdzenie tej teorii (pytam poważnie) czy po prostu zwykła
> paranoja, bo jak google to na pewno szpieguje cały świat?

Google indeksuje zawartość kont pocztowych na Gmailu w celu
personalizowania reklam. Zerknij w Pomoc w Gmailu a znajdziesz tam np.
coś takiego:

"Jak działają reklamy w Gmailu

Treść reklam w Gmailu jest powiązana z zawartością Twojego konta
Google. Naszym celem jest przedstawienie użytkownikom Gmaila reklam,
które są przydatne i adekwatne do ich zainteresowań.

Udostępniliśmy już takie funkcje jak Priorytety, które mają pomóc Ci
przedrzeć się przez wiadomości typu „bacn”, czyli mało ważne e-maile,
które nie są spamem, ale przeszkadzają. Podobne podejście stosujemy
wobec reklam. Korzystając z tych samych sygnałów, które pomagają
określić wiadomości najprawdopodobniej dla Ciebie istotne. Jeśli na
przykład ostatnio na Twoją skrzynkę przychodziło dużo wiadomości
dotyczących fotografii i aparatów fotograficznych, interesująca może Ci
się wydać oferta lokalnego sklepu fotograficznego. Z drugiej strony,
jeśli te wiadomości zostały oznaczone jako spam, najprawdopodobniej
taka oferta Cię nie zainteresuje. Ten rodzaj automatycznego skanowania
działa tak samo jak mechanizmy oferujące funkcje filtrowania spamu czy
sprawdzania pisowni oferowane w wielu usługach pocztowych, nie tylko w
Gmailu. "

Zdrówko