Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Leszek Kleczkowski (leszek_at_sun.fysbot.umu.se)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 13:10:48 MET DST

 Wczoraj chcialem sobie przeformatowac dyskietke na swoim pececie.
 Zamiast "format a:", napisalem "format c:" - kazdemu moze sie zdarzyc,
 nie? Komputer grzecznie zapytal, czy jestem pewien co robie, napisalem,
 ze tak. Po czym ukazala sie wiadomosc, ze zawartosc mojego trwalego dysku
 jest wymazywana bezpowrotnie - 1%, 2%, 3%, 4%.... Patrzylem na to jak
 zahipnotyzowany, az wreszcie wylaczylem komputer, gdy 5% pamieci bylo juz
 wymazane. Na szczescie te 5% chyba nie dotyczy zadnego z dokumentow,
 ktore mialem na dysku - komputer dziala jak dzialalal.

 Mam teraz pytanie, co to za pacan wymyslil, by tak latwo mozna bylo
 pomylkowo wymazac cala pamiec z komputera? Tylu programistow obrodzilo,
 pieniadze biora ogromne, a nie potrafia zrobic fool-proof zabezpieczen.
 Teraz wiem juz, co robic, gdy podpadnie mi ktos uzywajacy peceta...

 Howgh
 Leszek

 --
 Leszek A. Kleczkowski