Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Artur M. Kamiński (kompas_at_optimus.wroc.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 08:19:59 MET DST

 Jestem programistą od ponad 10 lat i piszę programy m.in. na PC
Uważam, że głupota komputera (i oprogramowania) jest wprost
proporcjonalna go głupoty jego użytkownika. Mam wieloletnie doświadczenie
z klientami,
którzy rozwalali poważne systemy, bo chcieli się pobawić, bo brali się
za
administrowanie i ustawianie nawet nie czytając instrukcji obsługi. Trzeba
wiedzieć co
się robi i za to odpowiadać, a nie zwalać swojej głupoty i
bezmyślności na
przysłowiowych cyklistów, żydów a w naszej branży na "Gate$a",
"Micro$oft"
czy "windoze" jak to niektórzy ładnie zwykli określać.

Artek

Leszek Kleczkowski napisał(a) w artykule
<61svjo$7t9$1_at_studium.student.umu.se>...