Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_klub.wesolego.spammera)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 10:45:55 MET DST

In pl.pregierz Leszek Kleczkowski <leszek_at_sun.fysbot.umu.se> wrote:
:> Mam teraz pytanie, co to za pacan wymyslil, by tak latwo mozna bylo
:> pomylkowo wymazac cala pamiec z komputera? Tylu programistow obrodzilo,
:> pieniadze biora ogromne, a nie potrafia zrobic fool-proof zabezpieczen.
:> Teraz wiem juz, co robic, gdy podpadnie mi ktos uzywajacy peceta...

Mam dobra rade. Nie przeprowadzaj nigdy zadnych operacji na komputerze tak
skomplikowanych jak formatowanie. Powierzaj to osobom wykwalifikowanym.

--
I Andrzej K. Brandt I Cyber Service  andy_at_cs.net.pl I andy_at_ciemnogrod.net  I