Re: Potepiam programistow peceta! i Coca Cole

Autor: a_kilim_at_hotmail.com
Data: Tue 14 Oct 1997 - 00:02:45 MET DST

In article <61svjo$7t9$1_at_studium.student.umu.se>,
  leszek_at_sun.fysbot.umu.se (Leszek Kleczkowski) wrote:

> Wczoraj chcialem sobie przeformatowac dyskietke na swoim pececie.
> Zamiast "format a:", napisalem "format c:" - kazdemu moze sie zdarzyc,
> nie? Komputer grzecznie zapytal, czy jestem pewien co robie, napisalem,
> ze tak. Po czym ukazala sie wiadomosc, ze zawartosc mojego trwalego dysku
> jest wymazywana bezpowrotnie - 1%, 2%, 3%, 4%.... Patrzylem na to jak
> zahipnotyzowany, az wreszcie wylaczylem komputer, gdy 5% pamieci bylo juz
> wymazane. Na szczescie te 5% chyba nie dotyczy zadnego z dokumentow,
> ktore mialem na dysku - komputer dziala jak dzialalal.

> [...]

Calkowicie popieram, Wczoraj wlalem do mojego CD rom butelke Coca Coli. I
oczywiscie, system nie raczyl zapytac, czy chce wlac, czy nie. Co wiecej
na butelce Coca Cola nie bylo napisene, ze nie wolno wlewac do CD romow.
Teraz moj komputer jest do wyrzucenia, a wszystko z winy tych pacanow, co
to wymyslili butelki z ktorych sie tak latwo wylewa i CD romy z otworami
( w ktore mozna rozne rzeczy wlewac). Moze by tak zbiorowy lawsuit?
Technically chelenged contra pacan-programers? Jedna taka, co wylala
sobie goraca kawe na cipcie w McDonaldzie dostala 7 mln. A co my gorsi?

-mariusz

P.S.
Bardziej serio,
Zainstaluj W95. Mniej szans na nieporozumienie. Wszystko w ikonach.