Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_polbox.com)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 20:59:23 MET DST

> Mam teraz pytanie, co to za pacan wymyslil, by tak latwo mozna bylo
> pomylkowo wymazac cala pamiec z komputera? Tylu programistow obrodzilo,
> pieniadze biora ogromne, a nie potrafia zrobic fool-proof zabezpieczen.
> Teraz wiem juz, co robic, gdy podpadnie mi ktos uzywajacy peceta...

Wszystkie zabezpieczenia sa do doopy , jezeli po ostrzezeniu uzytkownik
odpowie YES. Mozna wtedy zrobić sto zabezpiecze i jedyna reakcja
uzytkownika bedzie zniecierpliwienie , ze tyle razy musi klikac to "Y".
Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?