Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Krzysztof Wroblewski (krzyszto_at_hotmail.com)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 15:33:51 MET DST

In article <344dedb3.0_at_news3.ibm.net> lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) writes:

>Ja nie jestem co prawda "magikiem" ale mnie tez NT nie paadl ani razu.
>Jak rowniez na zadnym z 70 komputerow w firmie. Moje doswiadczenia z
>W95 jest mniejsze, bo mamy tylko 5, i mam jedne w domu. Te ostatnie
>padly raz, bo przez pomylke cos skasowalem.

>Ja mysle ze w Polsce tak padaja bo tam sa jakies inne komputery.

Po przejsciu z windows 3.11 na 95 moj domowy komputer zaczal padac
z zastraszajaca czestotliwoscia. Wystarczylo mu jednak wymienic
radiator na procesorze Cyrix i wszystko wrocilo do normy. Wtedy
wlasnie dowiedzialem sie ze Cyrixy grzeja sie znacznie bardziej niz
Pentium i wymagaja wiatraczka z wiekszym wentylatorem.
Druga rzecza o ktorej wszyscy co psiocza na Windows niezawsze wiedza,
ze trzeba jednak spedzic chwilke nad ich poprawna konfiguracja. To
sie naprawde oplaci.

Krzysztof Wroblewski